Produkt dnia
Producenci
telefon

71 707 23 23     lub napisz na sklep@abcprint.pl                                                                                                                                                                                                                      PN-PT: 09:00-17:00

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz mieć dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach : statusie, zawartości, podanych adresach itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki widoczny jest przy każdym produkcie.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak opłacić zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia , wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z wielu kanałów płatności:

  • Płatność elektroniczna - przelewem lub kartą
  • Płatność zwykłym przelewem bankowym
  • Za pobraniem (zapłacisz kurierowi przy odbiorze)

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Zamówienie możesz odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy, wtedy gdy otrzymasz email z informacją o skompletowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli się wahasz, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT, w trakcie składania zamówienia podaj dane do faktury. Jeżeli adres do wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 71 7072323 lub mailowo: sklep@abcprint.pl

Mam problem z zamówionym produktem, co mam zrobić?

Zawsze przed odebraniem przesyłki w obecności kuriera należy sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli nastąpiło uszkodzenie towaru znajdującego się w przesyłce, należy spisać odpowiedni protokół z kurierem dostarczającym paczkę. Brak odpowiedniego protokołu może skutkować odrzuceniem reklamacji. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się z nami telefonicznie: 71 7072323 lub mailowo: sklep@abcprint.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w tym celu zapoznaj się z zawartością zakładki regulamin oraz zwroty i reklamacje.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl